سوالات متداول
1.      چطور میتوانم سفارش ثبت کنم؟

شما میتوانید از طریق بخش ثبت سفارش سایت، و یا تلفن 09227621869 سفارش خود را ثبت کنید و همچنین میتوانید از طریق آیدی tonap_APP@در شبکه های اجتماعی با ما در تماس باشید.


2.      چگونه می توانم هزینه خدمات را پرداخت کنم؟

درحال حاضر تمامی پرداخت ها بصورت حضوری و پس از انجام خدمت دریافت میگردد.


3.      آیا نیاز به وجود آب و برق در محل میباشد؟

خیر نیاز به دسترسی به آب و یا برق درمحل نیست، برای خدمت کارواش بدون آب توناپ سرویسکاران ما کاملا آموزش دیده اند و با استفاده از مواد و تجهیزات مخصوص با کیفیتی منحصر به فرد و دوستدار محیط زیست  بدون هیچگونه آلودگی ماشین شما رو برق میاندازند.


4.      آیا من باید قبل یا بعد، یا در حین انجام خدمات حضور داشته باشم؟

توناپ خوشحال میشود که در حین انجام سرویس ها حضور داشته باشید، البته ضرورتی ندارد و می توانید به کارهای ضروری دیگرتان برسید. برای سرویس های دوره ای میبایست سوییچ  را به سرویسکار بدهید و یا برای خدمات توشویی لازم است درب های خودرو باز باشند و نیاز به کارخاص دیگری از سمت شما نیست، البته برای سفارش روشویی میتوانید انتخاب کنید که حضور نداشته باشید، در اینصورت لطفا اطمینان حاصل کنید که سرویسکار می تواند به راحتی ماشین شما را در محل پیدا کند، و فضا برای کار او فراهم باشد(امکان راه رفتن دور ماشین فراهم باشد). شما همچنین می توانید دستورالعمل های خاصی را برای سرویسکار قبل از رزرو در فرم توضیحات اضافه کنید.

با این حال، توناپ توصیه می کند قبل و بعد از سرویس خودرو را بررسی کنید، تا کیفیت کار را مشاهده کنید و مورد رضایت شما باشد.


5.      چه تفاوتی بین کارواش بدون آب توناپ و کارواش های دیگر است؟

در مکان و زمان مورد نظر شما در نزدیکی خانه یا دفترتان شما میتوانید از خدمات توناپ لذت ببرید. اما مهمتر از همه، متخصصان توناپ آموزش های ویژه ای را گذرانده اند و مهارت های لازم را کسب کرده‌اند. آنها به تجهیزات مورد نیاز مجهز شده‌اند، بیمه شده و در استخدام شرکت هستند. همچنین مواد و دستمال های مورد استفاده متخصصان توناپ مخصوص کارواش بدون آب میباشد و موجب درخشندگی بیشتر رنگ خودرو می­شود.


6.      کارواش بدون آب چگونه انجام میگیرد؟

این سوال رو اغلب از ما میپرسند. درخدمت کارواش بدون آب توناپ ، از مواد مخصوص کارواش بدون آب که دارای کیفیت بالا و دارای تایدیه ها و استاندارد های بین المللی میباشند استفاده میشود، این مواد آلودگی ها را به صورت توده ای ژله ای مانند روان میکنند و سپس آلودگیها با دستمال های میکروفایبر به راحتی از سطح خودرو پاک میشوند. با استفاده از این روش، ما در واقع در مصرف هزاران لیتر آب درروز صرفه جویی میکنیم.


7.      آیا میتوانم خودروی خود را در هر محلی برای انجام سرویس پارک کنم؟

بله محدودیتی برای این موضوع نیست ولی شرایط زیر بایستی برای انجام سرویس فراهم باشد:

·         اگر خودرو در پارکینگ های عمومی، سازمان، فروشگاه و یا جای بخصوصی پارک است از قبل مطمئن شوید که استفاده از خدمات ما در آن محل مجاز باشد. و در صورت امکان برای ورود سرویسکاران توناپ هماهنگی لازم را بعمل بیاورید.

·         فضای باز اطراف ماشین، اگر خودرو در خیابان هست با دیوار و وسایل نقلیه اطراف فاصله حداقل یک متری داشته باشد.


8.      چگونه میتوانم برای دو خودرو سفارش ثبت کنم ؟                                                                         

بدون مشکل، شما میتوانید در سایت برای هر خودرو جداگانه سفارش ثبت کنید، پشتیبانی با شما تماس میگیرد.


9.      آیا میتوانم برای چند روز بعد سفارش ثبت کنم؟

بله شما میتوانید برای هر زمانی که می­خواهید حتی هفته بعد نیز سفارش خود را ثبت کنید، در روز مقرر پشتیبانی با شما تماس گرفته و هماهنگی لازم را با شما بعمل میاورد، شما میتوانید بهترین زمان و مکان را برای انطباق با برنامه خود از قبل ثبت کنید.


10.  آیا توناپ یک سیاست رضایت دارد؟

شعار ما سرمایه ات را ذخیره کن

توناپ یک سیاست رضایت قوی دارد نخست  اگر شما از خدمات ما راضی نباشید، ما به شما این اطمینان را میدهیم بهترین راه حل را برای جلب رضایت شما به کار خواهیم بست.


11.  توناپ در کدام شهر ها خدمات ارائه میدهد؟

در حال حاضر تنها در شهر تهران

 


12.  آیا نیازی به تمیز کردن ماشین یا محل بعد از انجام سرویس های خدمات دوره ای میباشد؟

خیر سرویسکاران توناپ به تجهیزات لازم مجهز بوده و برای هر سرویس آموزش های لازم را دیده‌اند و تمهیدات لازم برای انجام این سرویس ها در محل بدون هیچگونه  مزاحمتی برای دیگران اتخاذ شده است، و در این مورد در پایان کار سرویسکار محل را تمیز میکند و زباله ای در محل باقی نمیگذارد.

 


13.  مدت زمان لازم برای انجام هر سرویس چقدر است؟

زمان سرویس بستگی به کارهایی دارد که باید انجام شود. هنگامی که شما سفارش خود را ثبت میکنید، زمان سرویس تخمین زده شده برای برنامه ریزی وقت خود را دریافت میکنید.

 


14.  اگر سرویسکار در رسیدن به محل تاخیر کند؟

سرویسکارما می خواهد به شما بهترین تجربه ممکن را ارائه دهد. پشتیبانی توناپ بهترین زمانبندی را برای این منظور برای سرویس ها لحاظ کرده تا شما از این بابت آسوده خاطر باشید با این حال اگر تاخیر غیر منتظره ای رخ دهد سرویسکارها به طور مستقیم با شما تماس می گیرند و به  شما اطلاع میدهند، و همچنین هنگامی که سرویسکار در مسیر محل شما قرار می گیرد، شما یک پیامک دریافت خواهید کرد و می توانید از زمان رسیدن او آگاه باشید. همچنین در صورت تاخیر بالای نیم ساعت شما میتوانید سفارش خود را لغو کنید و یا در زمان دیگری ثبت کنید. در صورت بروز هر گونه مشکلی لطفا با پشتیبانی توناپ 09227621869 تماس بگیرید.

 

طراحی سایت توسط نهان تک